2 Şubat 2012 Perşembe

KAHVALTI KEYFİMİZ

 


Güzel bir cumartesi sabahı erkenden uyanıp can kadim dostlarım GÖNÜLÜM(eyvahyemekyandıocakbattı)  ÖZLEMİM..KADRİYEM..AYŞEM..VE ÇOCUKLARIMIZA kahvaltı sofrası hazırlamak için kolları sıvadım:). İşte ortaya bu görüntü çıktı .Kendi kendime dedimki şimdi GURMEM GÖNÜL:)) bol bol resim çeker yayınlar MUTFAKTAKİ CADI bize bunları bunları yapmış diye yazar:)))





Veee işte Gönülün ve arkadaşlarımın yemeğe doyamadığı MUHLAMA...benim tansiyonum olduğu için pek fazla yiyemediğim içindeki özel peyniri tuzlu olduğundan mütevellit:) onlara yedirdiğim benim seyrettiğim:)) nefis karadeniz yemeği... 


SOHBET VARDIR KESKİN BİR KILICA BENZER BOSTANI EKİNİ KIŞ GİBİ KESİP BİÇER.
SOHBET VARDIR İLKBAHAR GİBİDİR HERTARAFI YEMYEŞİL YAPAR SAYISIZ MEYVELER VERİR!!!
İŞTE BİZİM KAHVALTIMIZDA İLKBAHAR GİBİ SOHBET İÇİNDE BOL NEŞELİ KAHKAHALI GEÇTİ...HERKEZE BÖYLE GÜZEL DOSTLUKLAR DİLİYORUM SEVGİLERİMLE....

1 yorum:

sarımutfak-hande dedi ki...

harikasınız allah dostluğunuzu bozmasın ellerine sağlık emelcim herşey çok güzel olmuş güllü tabaklarda şahane yani:))